20081204

Satu Dosa #10.

Walau ketika kau marah,kau tetap cantik padaku.

Kadangkala aku percaya pepatah lama.Kadangkala syaitan dalam badanku membuatkan aku lupa dan lantas aku sakiti hati lembutmu.Kadangkala aku buatkan air matamu mengalir sia-sia oleh kerana ego aku.
Kerana semua itu aku percaya bahawa aku adalah manusia biasa.Yang melakukan kesalahan dan juga binasa.Tapi aku hanya tahu satu sayang,bahawa aku cintakan kau yang satu.

Aku buat kesalahan itu kerana aku mahu perhatian darimu.Aku mahu kau terusan pegang tanganku dan sentuh lembut bahuku.Ketika aku marah,aku mahu kau diam dan mendengar keluhan aku.Aku mahu ketika aku marah kau lawan ia dengan senyum mu.Agar aku tewas dan malu sendiri.

Lembut bicara kau buatkan aku kaku.Dan aku tewas sekali lagi dalam pelukan kau.

Aku suka begitu.Biarkan aku sekali lagi begitu.

3 comments:

Anonymous said...

hak3..

kau punya bahagia..

aku doakan kau bahagia hingga akhir nafas mu

amin..

MJ said...

hang sweet la bro! :)

kalau aku ada anak pompuan aku kawin kan dgn hang. hehe.

byl said...

Indahnya. Aku tak kuat untuk cakap begitu.