20081029

Satu Dosa #4.

Binatang!Jangan kau nista dirinya!

Sial,jenuh aku menerobos jauh kedalam hati aku.Puas aku menjatuhkan maruah diri aku.Sudah lama aku berpesan pada diri aku,maafkan kau.
Tetapi nyatanya kau binatang tiada perasaan.Kau fikir diri kau hebat,gaya Urban milikmu itu adalah segalanya.Kau caci dan nista dirinya.Kau hukumi dirinya.Kau sakiti hatinya dihadapan mata aku.Kau ingat aku akan berdiam diri?

Aku simpan dendam aku ini,sematkan didalam diri.

Siapa kau untuk menilai kehidupan?Menjatuhkan kesimpulan bodohmu itu kepada dirinya?Kau hiris perasaan dirinya,sepertinya kau toreh pisau kearah dada aku.Aku tidak
akan berdiam diri.Aku akan kembali.

Aku akan bunuh kau binatang.Aku akan ajarkan pada kau bahawa egois gayamu itu hanya layak dineraka.Neraka ciptaan kau.Jangan kau pertikai bilamana aku tembusi otak kau dengan pisau ditanganku.Aku akan pastikan mulut kau dirobek dengan hemahku.Jangan menyesal binatang!

Bawa kawan-kawan kau sekali binatang!Biar aku hantar semua ke neraka!Biar semua tahu siapa aku.Biar semua tahu jangan sesekali menyakiti hati orang yang telah menjaga aku.

Sial binatang,kemari kau!
BACUL!

1 comment:

Agepe said...

hm... lagi marah ya... :):) just droppin by to say hai.... greetings